Pagina's

vrijdag 11 juli 2014

TMI tag!

Tag time! aangezien dit mijn eerste blogpost is dacht ik dat het slim was om meer over mezelf te vertellen, vandaar de To much information tag.


1. Wat draag je?
Een grijze broek, een zwart shirt en een gouden ketting. Behoorlijk saai dus.

2.  Ben je wel eens verliefd geweest?
Jazeker!

3. Heb je wel eens een vervelende breakup gehad. 
 Helaas wel....
4. Hoe lang ben je?
1,73 ongeveer.

5. Hoeveel weeg je?
65 kilo

6. Heb je tattoo's?
Nee, maar ik wil er later wel een.

7. Heb je piercings?
jep, gaatjes in mijn oren.

8. OTP?
Emma en Hook.

9. Wat is je favoriete tv-serie?
Doctor who.
10. Wat is je favoriete band?
the Vamps.
 
11. Wat mis je?
te veel....
12.   Wat is je favoriete liedje?
Wannabe van de spice girls.

13. Hoe oud ben je?
17.

14. Wat is je sterrenbeeld?
Stier.
15. Kwaliteit die je zoekt in je partner?
Humor, sowieso humor.

16. Wat is je favoriete quote?
Love all, Trust a few, do wrong to none. van Shakespeare

17. Wat is je favoriete acteur?
Lekker cheesy en oud. Hugh grant.

18. Wat is je favoriete kleur?
Groen en geel.

19. Harde of zachte muziek? 
euhm moeilijk... Harde denk ik.
20. Waar ga je naar toe als je verdrietig bent. 
Geen bepaalde plek, als ik maar alleen kan zijn.

21. Hoe lang douche je? 
10 minuten?

22. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend. 
Een half uur als ik opschiet.

23. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nope.

24. Wat is een turn-on?
Zelfvertrouwen
25. Wat vind je een afknapper?
Arrogantie
26. Wat is de reden dat je een blog bent gestart?
Omdat ik blogs altijd leuk vind om te lezen.
27. Heb je angsten? 
Jep, ik ben niet een angsthaas, maar de dingen die ik eng vind, vind ik dan ook heeeel eng.
28. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt. 
Ik huil best snel, dus ik weet het dan ook niet. Waarschijnlijk niet iets belangrijks.
29. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand hield?
Gisteren.
30. Wat is de betekenis achter de naam van je blog.?
Nou ik heb rood haar en mijn blog gaat over mijn leven en andere dingen.
31. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Will Grayson Will Grayson van John Green.
32. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Orange is the new black
 
33. Wie is de laatste persoon waar je mee hebt gepraat?
Mijn broertje.
34. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Een berichtje naar een goede vriend van me.
35. Wat is je favoriete eten?
Alles waar courgette in zit.
36. Waar wil je graag nog naar toe?
AustraliĆ« of Nieuw-Zeeland.  
37. De laatste plaats waar je was?
Nijmegen.
38. Heb je een crush? 
Ja!
39. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust.?
Gisteren.
40.   Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Geen flauw idee....
41. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Framboos.
42. Welke instrumenten speel je?
Geen.
43.  Wat is je favoriete sieraad?
Een armbandje met een olifantje erop.
44. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Hockey.
45. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Net onder de douche, sweater weather.
46. Wat is je favoriete openingszin?
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel grappig....
47. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Nee, dat vind ik echt not done.
48. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Eergister ofzo?
49. Welke telefoon heb je?
Iphone 4.
50. Aan wie geef je deze tag door?
Aan iedereen die deze tag wil doen!

XOXO Lieke






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten